Tuesday, February 8, 2011

TERAPI AUTIS.


Autisme, iaitu gangguan/kerosakan sistem saraf diantaranya akibat keracunan logam berat( raksa) merkury sebelum anak berusia 3 tahun. Mengigatkan faktor utama adalah keracunan, maka terapi yang diandaikan ialah Rukyah dan bekam secara kerap ( sekali sebulan). 

Sekali gus memberikan herba yang efektif membersihkan racun, meningkatkan imuniti serta memperbaharui sel yang rosak. Titik bekam bagi anak kurang sepuluh (10 tahun) di Al-Kahil, Al-Katifain dan Ad-Dhohru (Pinggang). Bagi mereka yang atas sepuluh(10 tahun) ditambah pada Ummu Mughits (Kepala).

Herba yang mujarab adalah madu, jintan hitam, air zam-zam, air kelapa muda yang diamalkan secara terus menerus. Selain daripada itu bertaubat dan doa kedua orang tua secara sungguh=sungguh untuk kesembuhan anaknya. Kerana tidak ada ertinya bagi Allah Ta’ala memperbaiki jaringan saraf  yang hancur sekalipun.

Adapun untuk membersihkan pengaruh racun bisa dengan rutin berbekam atau menggunakan herba unggul yang berkhasiat membersihkan darah dan tubuh yang beracun, diantaranya madu, habbatussaudah, minyak zaitun dan menghindarkan makanan dan minuman yang mengandungi bahan pengawet, pewarna dan perasa.

Ubat herba HPA  Deep clensing ( ambil 1 pagi selepas sarapan dan 1 kapsul lepas makan malam )dan Mega 3 (2 kapsul selepas sarapan dan 2 kapsul selepas makan malam) juga amalkan rutin refleksologi point saraf dan kiropraktik) Insyaalah ada pengalaman 6 bulan sembuh. Segala sakit dari Allah dan Penawarnya juga dari Allah. (WALLAHUA’LAM)

No comments:

Post a Comment