Sunday, March 27, 2011

TERAPI YG BARU DIAMALKAN.


Alhamdulilah baru dapat bekalan lintah dari Perak. Para peminat ilmu bekam lintah telah datang kerumah di Beranang Selangor. Mereka datang dengan membawa bekalan lintah. Setelah diberi penerangan, praktikal dimulakan dengan berbagai rasa, suasana, dan berjaya dengan kefahaman.





Herbalis Kak Aida memberi penerangan dan motivasi bahawa terapi ini banyak manafaat

Terapi bermula dengan berbagai situasi, geli, mual dan segalanya ada maklumlah hanya berbekalan semangat dan motivasi akhirnya berjaya sampai ke penghujungnya. Tuan dan pula bila lagi, selmatkan diri dan jantung dari rusak.

MuaZ BARU MEMCUBA

Masalah htam kulit diebetes lokasi kaki

Tarmiza dan Hakimu juga baru mencuba



Point jantung dan awet muda memang kesukaan wanita. Anda pula bagaiman?







Baru dapat Bekalan Lintah. terus praktik


Darah beku di kaki











Perubahan terasa lebih nyaman  setelah darah mulai pulih kembali tubuh akan terasa lebih nyaman dalam waktu 1 h s/d 2 masa transisi /masa peralihan dari kebiasan sebelumnya lalu adaptasi hari 3 s/d ......7  biasanya ditandai dengan gerakan tubuh sudah mulai elastis dan lebih ringan dari sebelumnya bisa juga tidak ada perubahan dikarenakan kekurangan cairan dalam tubuh karena pasien kurang peduli terhadap kebutuhan air minum sebaiknya minum air kelapa tamabahkan  madu.

 Sebenanya saran ini penting untuk dilakukan biar pengobatan berjalan lebih sempurna.pada umumnya pasien selalu memberikan persamaan dengan pengobatan oral atau tablet  Anesthetic  /penghilang rasa sakit.tidak ada alasan dengan dikelurakan darah lama dari tubuh baik secara mekanik atau hewan lintah tidak ada perubahan dalam struktur pengobatan jelas ketika darah lama keluar maka secara otomatis tubuh kita akan segera mengantikan darah baru yang membawa sel baru dan akan membentuk jaringan baru langsung mengenai sasaran jaringan  yang rusak cepat atau lambat tergantung kondisi sipasien tingkat kekebalan tubuh itu sendiri .  Trims ..Dan kesembuhan milik Alloh Subhanahuwataala kita semua hanya perantara.

Semoga terapi ini boleh diperkenalan ke seluruh alam. Selamatkan jantung anda dari pembedahan.
Hubungi kam Team Herbalis Ustaz Radzi di hp 013-6697491 atau Nor Raidah Mansor 013-3697491 atau Rumah 03-87660194 untuk temujanji dan pertanyaan. Kami hanya membantu apa yang allah telah takdirkan. waallhuaklam.

No comments:

Post a Comment