Sunday, April 10, 2011

Lintah Tairod dan kebas kaki.

Pada 9hb.April.2011 jam 2.30 petang saya mendapat panggilan dari seorang sahabat untuk bekam sunnah dan bekam lintah untuk Tairod. Berumur 30an jantina wanita beranak satu telah hadir kerumah saya untuk rawatan. Jam 5.30 pesakit yang membuat panggilan sampai. Rawatan bermula jam 6.15 pm. Bekam sunnah dimulakan disemua titik yang dipelajari. Hasilnya darah yang dikeluarkan memang banyak dan berbuku.

Setelah diselidiki pesakit telah mengamalkan ubat tahan sakit selama 5 bulan dan disarankan oleh dr kena makan ubat ni selamat 3 tahun, kalau tidak penyakit tairod akan membesar. Setelah diterapi bekam hirudo di point tairod,selama ini tak boleh menelan air liur telah sembuh dengan izin Allah. subhanallah mahasuci Allah ya syafii yang menyembuhkan.
Titik Tairod (Gambar Tairod bukan pesakit sebenar)

Suaminya sempat bekam lintah di point kebas kaki dan awet muda (Sakit kepala) Setelah hampir 2 jam sakit kebas kaki melampau juga berkurangan dengan izin Allah. Pada jam 10 pm saya juga didatangi oleh sepupu isteri yang ada masalah jantung, beliau baru pulang dari bertugas di Sudan.. Hasil gabungan  dari bekam sunnah, point angin dan stoke ada perubahan dan badan rasa ringan,

No comments:

Post a Comment